Flygfä

Allvarligt.. djurvän till trots så hade jag utan att tveka skjutit fågeldjävuln som skrek hela natten. Ordet "fågelsång" fanns överhuvudtaget inte med i ordlistan denna natt mellan den 20 och 21 maj.

Jag har rakat benen, inte i vredesmod så som förra gången. Har fortfarande sårskorpor kvar på benen sedan dess. Man ska inte raka sig alls när man är arg.. fast å andra sidan ska man inte skriva mail heller..

Jag skrev en kommentar på hans blogg. Hade druckit en flaska rödvin och tyckte synd om mig själv. Svamlade något om träd som söker vatten. Han lät aldrig den kommentaren publiceras..

Varför kan jag inte släppa taget.. han är som en inflamerad tand som man bara inte kan låta bli att trycka tungan mot och så gör det ont och är skönt på samma gång.

I nästa liv ska jag inte bli martyr.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0