Närvaro

Idag är du så närvarande.. som om våra hjärtslag vore synkroniserade. Jag saknar dig.. trots att jag inte ens vill medge det för mig själv. Men tomrummet efter dig är så stort att jag försöker fylla det med allt som finns att finna i min väg. Du valde bort mig, eller så valde du mig aldrig egentligen.. trots att vi delade fyra år tillsammans.

Undrar vad du gör just nu, du som sa att du inte vill eller kan leva i ett förhållande. Något säger mig att du är med henne.. är det inte underligt ändå. Du valde bort mig för att du inte klarar av en relation, jag gick för att jag törstar efter tvåsamhet, men ändå är det du som inte sover ensam om nätterna..

Livet spelar ett underligt spel med oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0