Törst

Min hud törstar efter beröring. Som en utsvulten katt strök jag förbi människorna inne på affären idag i ett desperat försök att få en strimma mänsklig värme. Längtar efter närhet, intimitet och kärlek. Förra helgen låg jag i två fantastiska kvinnors famn, somnade på den enes efter en stund av sinnelig njutning. Fast så kan jag inte leva.. trots berusningens alla lockelser så vill jag leva ett liv där komplikationer inte står skrivna i strukturens väggar. Jag kände det.. fick en iskall kår genom kroppen när jag insåg att en av dessa vildvittror lätt skulle kunna få mitt hjärta att brinna med en starkare eld. Får inte.. det är omöjligt. Dessa två kvinnor älskar varandra.. inte mig. Jag är en utsvulten katt som värmer dem under svala vårnätter...
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0